czwartek, 18 czerwca 2015

Post o czymś czy o niczym, przemyślenia, edukacja :/

Tak wiem... jakiś czas nie pisałam :/ Wiąże się to z moimi problemami w szkole, dość dużymi, bo prawie nie zdałam, miałam maximum jedynek na koniec roku. Jeszcze nigdy aż tak ciężkiej sytuacji nie miałam, ale dzięki bliskim, zarówno rodzicom jak i przyjaciołom, a nawet samym nauczycielom poradziłam sobie. Jestem na etapie 2 poprawek w sierpniu (z historii i polskiego). Może być ciężko, ale mam nadzieję, że stres nie zaważy nad moim losem i zdam. Nie pozostaje mi nic jak po prostu dobrze się tego nauczyć, co niestety idzie z wakacyjnym stresem, wiadomo.... ale sama sobie taki los zgotowałam, już nic na to raczej nie poradzę. Ogólnie wiodę sobie w miarę spokojny tryb życia. Rodziców mam najlepszych na świecie nie wymagających. Zależy im jedynie na mojej nauce. W sumie słusznie. Szkoda, że nie umiem tego docenić :/ Niektórzy mówią, że dorosnę. Pytanie kiedy i czy faktycznie można dorosnąć przed końcem edukacji. Nie wiem. Ja na to pytanie nie znam odpowiedzi. Myślę, że to kwestia dotycząca każdego z nas i dość indywidualna, bo każdy ma swój czas na "dorośnięcie" ;) Czekam kiedy nadejdzie mój dzień, w którym zrozumiem, że sama sobie krzywdę robię... A na domiar tych wszystkich problemów szkolnych po raz trzeci zbiłam szybkę w telefonie, oczywiście nie działa i kolejne 500 zł do "śmieci" eh :( Dlatego też dodam kilka zdjęć z przeróżnych okresów czasowych bo najnowsze zdjęcia utknęły na obecnie popsutym telefonie :'(

Ja tu o sobie, a jak wasze średnie? Macie jakieś zagrożenia? Poprawki? Piszcie w komentarzach ;) A i koniecznie dopiszcie do której klasy chodzicie, bo to trochę zmienia postać rzeczy :D











13 komentarzy:

  1. Obyś zdała! Trzymam za Ciebie kciuki! :* Będzie dobrze :* Ja nie mam żadnych zagrożeń, ale mogłam mieć z geografii, ale jest dobrze, podwyższyła mi na 3. Uff. Od września to będzie 3 gim. (egzaminy, o niee! :D ) A teraz korzystaj z wakacji, w sierpniu sobie poradzisz i przejdziesz :*
    Pozdrawiam, Marika z bloga http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno się przyda :* Muszę zdać, bo będzie kiepsko, wakacje na pewno nie będą najlepszymi, bo do sierpnia trzeba się nauczyć i to nie w jeden dzień, ale nikt jeszcze nie powiedział, że nie będą fajne :D To fajną masz panią od geo ^^ Powodzonka na testach, trzymaj się i jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  2. Powodzenia na poprawkach! Fajne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z różnych okresów czasowych, takie pomieszane i bałam się, że Wam się nie spodoba, ale widzę, że się myliłam i bardzo dobrze :D I dziękuję! :*

      Usuń
  3. Ja już wszystko poprawiłam, wyszłam ze średnią 5,13 :D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wowow ja mogę Ci jedynie pozazdrościć xd Oby tak dalej ! :)

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia, mnie czeka jeszcze egzamin w poniedziałek a tak to spokój ;p
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O jejku, współczuję Ci :/ Ale powodzenia na egzaminie, na pewno zdasz :*

      Usuń
  5. Super notka i trzymam kciuki w sierpniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, dziękuję bardzo ! Staram się żeby posty w jakiś sposób docierały do tych co czytają, czyli do Was i żeby jakoś to w ogóle dało się czytać :D Ale cieszę się jeśli spełniam te podstawowe "wymagania" :D Chociaż to dziwne, że biorę się za PISANIE BLOGA mając poprawkę w wakacje z POLSKIEGO i jeszcze mówicie, że dobrze napisane, no ale nic, ważne, że się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sobie poradzisz z poprawką, to nic strasznego, w końcu wiele osób jest w podobnej sytuacji. Sama nigdy nie byłam zagrożona, ale moja przyjaciółka kiedyś nie zdała dwa razy. Ja idę do drugiej klasy liceum, a ona do 3 gimnazjum ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nigdy nie mialam poprawki takiej w wakacje , jak juz na semestr dlatego sie boje :/ Ale jej współczuję :( Tez ide do 2liceum jesli ZDAM :D Musze sobie po tym wszystkim poradzić :p

      Usuń