piątek, 19 lutego 2016

Lato zimą? Niemożliwe?

Hej kochani :) Przychodzę do Was z nowym postem. Od dłuższego czasu nie miałam kiedy zrobić zdjęć, a co dopiero napisać posta, na szczęście w końcu mi się udało! :D Ale już nie przedłużając, muszę się Wam pochwalić, że w jeden z dosłownie paru dni tej zimy, w ciągu, których był śnieg w Warszawie udało mi się, a dokładniej NAM zrobić zdjęcia na bloga. Jest ich nie wiele, ale są bardzo klimatyczne. Śnieg dodaje uroku zdjęciom - kiedyś tego nie rozumiałam. Był dla mnie czymś zwykłym, wręcz nielubianym. Wiadomo jak śnieg to i temperatura na minusie (na szczęście nie na długo) dzień po tym, może dwa po śniegu już nie było śladu :p No może nieliczne kałuże... :D

A Wy jak znosiliście w tym roku naszą Polską zimę? Jaka jest wasza ulubiona pora roku? Piszcie, bo jestem ciekawa jaka jest najbardziej lubiana ;) Ja osobiście najbardziej przepadam za latem i jesienią (konkretnie w maju) :*
Standardowo łapcie zdjęcia i dajcie znać w komentarzach czy się Wam podobają! :D
P.S. I oczywiście jak macie jakiś pomysł na zdjęcia, albo miejsce w Warszwie lub okolicach, które były by fajne na sesje też piszcie w komentarzach :*

Trzymajcie sie misie <3





Buty: timberland (beżowe)

16 komentarzy:

  1. Brakuje mi trochę tych białych dni. Przez całe ferie jak na razie pada deszcz i mam nadzieję że to się zmieni :D . Osobiście kocham zimę ale również lato( byle by nie było za gorąco :D )
    Pozdrawiam ~moonsterek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt było ich mimo wszystko za mało. Ja moge Ci jedynie pozazdrościć ferii bo mi się tydzień temu skończyły. Słabo na ferie meć deszcz, ale mimo wszystko fajnie bo można odpocząć od szkoły bez względu na to czy na dworze czy w domu :p Pozdawiam :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, u mnie niestety już nie ma śniegu :c
    Zapraszam do siebie ; princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! ♥
    Ja z niecierpliwością czekam na wiosnę. ;)

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! <3
      Na szczęście do wiosny już bliżej niż dalej *.*

      Usuń
  4. Ja lubię każda porę roku, ponieważ każda ma w sobie "to coś" :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że najbardziej lubie lato zgadzam się że każda pora roku ma coś fajnego w sobie, moimvminusem jest to że słabo znosze zimno dlatego wole słoneczne dni :)

      Usuń
  5. ja tam sie ciesze ze u mnie sniegu nie ma
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, te timberlandy mnie prześladują, chyba takie zamówię...
    super post :)
    http://justyna-zaorska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście kupiłam Timberlandy, że tak powiem nim była na nie taka "moda" i to w sumie całkiem przypadkiem, po prostu potrzebowałam takie buty + bardzo mi sie podobały. No i oczywiście nie żałuje wyboru, są BARDZO wygodne i ciepłe *-*

      Usuń
  7. Ja bym mogła żyć bez zimy, wolę lato ew wiosnę :)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja tak samo, nie tęskniłabym... na śnieg zawsze można pojechać za granice Polski :p

      Usuń
  8. moja ulubiona pora roku to wiosna ;) no Lubie tez jesień jesli jest słoneczna o ciepła ale wiadomo nie można mieć wszystkiego u mnie jest ponuro szaro i ciągle pada deszcz ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że teraz pogoda jest taka smutna i przygnębiająca, ale na szczęście już bliżej do słońca niż dalej :D

      Usuń