piątek, 1 lipca 2016

Wakacje czas zacząć ! #Motywacja

Hej Kochani ! 

Mamy początek lipca, zaczynają się pełne 2 miesiące wakacji. Jak się z tym czujecie? Bo ja muszę Wam przyznać, że czuje się z tym doskonale.
Ostatnie 2 tygodnie czerwca głównie leniuchowałam, żeby całe siły i nie przespane noce poświęcone nauce odespać. Chyba mi się to udało.

Bardzo lubię lato, ale niestety towarzyszące mu warunki pogodowe bardzo dają się we znaki. Mimo to trzeba pamiętać o ruchu i odpoczynku w wakacje - nie tylko leżąc w łóżku, dajcie też odpocząć swojemu organizmowi w sposób fizyczny np, wychodząc na spacery, jeżdżąc na rolkach, rowerze itp. Ja planuje w te wakacje, a dokładniej jakoś niedługo wybrać się na tenisa i kajaki - oczywiście w obu miejscach w kieszeni będzie mi towarzyszył mój telefon, także spodziewajcie się notek na te tematy na blogu w najbliższym czasie, jesteście za? 

Pamiętajcie, że aktywność nie tylko wpływa na waszą formę i wygląd waszego ciała, ale również na psychikę. Jednak nie tylko sport czyni nas zdrowymi i chętnymi do życia ludźmi. Ważnym czynnikiem poziomu naszego życia jest również jedzenie. To w jaki sposób się odżywiamy bardzo wpływa na nasz: wygląd i rozwój.

Możecie napisać w komentarzach jak się odżywiacie, z chęcią poczytam. Może jecie byle co, byle zjeść, a może ktoś z Was ma przypisaną dietę i się do niej dzielnie i wytrwale stosuje? Chwalcie się kochani i nie bójcie się pisać prawdy. Na marginesie mogę Wam przyznać, że ja sama do dobrze odżywiających się osób na pewno NIE należę. Mimo to jednak będę się starała to zmienić i dążyć do najlepszego. Mam nadzieje, że będziecie ze mną i Ci którzy mają taki sam problem jak ja, również zdecydują się na krok do przodu. Bądźcie silni i dążcie do swoich celów, pamiętajcie... 






2 komentarze:

  1. Ja nie mam jakieś tam przypisanej diety, ale sama staram się znajdować przepisy na zdrowe i smaczne dania. I ćwiczę codziennie z Mel B.
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się jeść zdrowo :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń