sobota, 16 maja 2015

#Daily Post ☀

Lenistwo bierze górę, znowu.. Ostatni miesiąc ocen w szkole motywuje mnie tylko momentami, niestety motywacja za szybko mija , po czym znowu wraca i tak w kółko.. W środku głowa mówi "Zuzia ucz się" jednak coś mi nie pozwala i ciągnie mnie w zupełnie inną stronę. Nie mam siły przysiąść do książek i jak kiedyś przyłożyć się żeby pozaliczać wszystko, a mam ciężką sytuację jeśli chodzi o oceny :/ Najchętniej leżałabym i nic nie robiła, spała i siedziała na messengerze, ale wiadomo, życie na tym niestety nie polega. Staram się myśleć przyszłościowo, ale chyba jeszcze nie umiem, a życie samodzielne już tuż tuż. Niedługo może być za późno :( Trzeba się jakoś ogarnąć, coś wymyślić :c Zaraz jadę do centrum, a jak wrócę planuję się uczyć, zobaczymy czy coś z tego wyjdzie..
Dzisiaj taki post z przemyśleniami, będę je nazywała takimi codziennymi postami - daily postami, mimo, że nie koniecznie będą one dodawane codziennie :) Trzymajcie się,  Miłego Dnia ! :)



2 komentarze:

  1. Powodzenia w zaliczaniu przedmiotów! :*
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się, bo dużo tego niestety jest :( ale mimo wszystko liczę na to, że się wszystko uda, tylko muszę się zmotywować i będzie dobrze <3

      Usuń