sobota, 23 maja 2015

Jesień, Zima, Wiosna i ......Lato ! ♥

Czas leci nieubłaganie, a razem z nim pory roku. Czekam od zimy na lato i jest już na wyciągnięcie ręki. W końcuuu! W sumie, to ja już je odczuwam. Coraz cieplej, ale nie jest gorąco, a wręcz idealnie. Taka pogoda powinna być zawsze ! Jak już jest pogoda i uśmiech na Zuzi twarzy (i myślę, że nie tylko na mojej) to budzą się także zainteresowania i pasje. Mam na myśli fotografię. Wszystko wygląda przepięknie, a słońce tylko podwyższa wartość miejsc, w których są robione zdjęcia. Myślałam, że co do zdjęć straciłam już jakąś tam swoją wewnętrzną wenę, która mnie motywowała i pomagała jak nikt inny. Chyba się myliłam. Teraz kiedy widzę zieleń, przez którą prześwitują promienie słoneczne, wspaniałe budynki i wszystkie najmniejsze szczegóły, które jeszcze niedawno przez brak słońca były szare, mam ochotę znowu wrócić do zdjęć i tak też się stanie. Oczywiście fotografia jest moją "amatorską zabawą". Nigdy nie uważałam, że zdjęcia moje są: cudowne, piękne, najlepsze, a mimo to uwielbiałam na większość z nich patrzeć. Zdjęcia to nie tylko komputerowy, lub wydrukowany widok na kartce, ale przede wszystkim WSPOMNIENIA. I to jest najpiękniejsze. Czasem jak oglądam zdjęcia z przed roku, dwóch, trzech... odtwarzam sobie w głowie co się w danym okresie czasu działo, a zdjęcie ułatwia mi te wszystkie widoki. Także jeśli wy coś lubicie robić, to nawet się nie zastanawiajcie nad tym czy na pewno powinniście to robić. Po prostu róbcie, bo życie nie trwa wiecznie. Wiem, że dzisiaj taki dość dziwny post, ale mam obecnie dużo na głowie i nie miałam pomysłu co innego napisać :( Do następnego :D







2 komentarze:

  1. Faktycznie, jak się robi zielono na wiosnę, to od razu inaczej patrzy się na świat :)
    Mam pytanie - co to za kolor włosów ?
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń